Nem láttuk jönni: Royal Enfield Flat Tracker
A Royal Enfield szokatlan motort gurított ki az angliai fejlesztőközpontból: egy komolyan vett flat track versenygépet. A blokk a márka saját 650-es kéthengerese, de a beépítés előtt az S&S szakemberei beletúrtak, például felfúrták 750 köbcentisre, hogy illeszkedjen az amerikai Flat Track bajnokság mezőnyébe, illetve egyedi kipufogót készítettek hozzá.

Az új vázat és a hozzá való lengővillát a Royal Enfield tulajdonába tartozó Harris Performance építette, érdekesség, hogy a váz nem TIG hegesztéssel készült, hanem keményforrasztással, mégpedig az egyedi megjelenés és a könnyű javíthatóság miatt.
A kerekek a flat track-ben megszokott 19-es méretűek, a központi rugóstag az Öhlins-től származik, az idomokat pedig a fejlesztőközpontban készítették szénszálból.
Azt nem árulták el, hogy egyszeri kísérletről van-e szó, vagy terveznek-e hasonlót nagyobb szériában.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.