Nem láttuk jönni: Royal Enfield Flat Tracker

2019.11.27. 14:43

A Royal Enfield szokatlan motort gurított ki az angliai fejlesztőközpontból: egy komolyan vett flat track versenygépet. A blokk a márka saját 650-es kéthengerese, de a beépítés előtt az S&S szakemberei beletúrtak, például felfúrták 750 köbcentisre, hogy illeszkedjen az amerikai Flat Track bajnokság mezőnyébe, illetve egyedi kipufogót készítettek hozzá.

Az új vázat és a hozzá való lengővillát a Royal Enfield tulajdonába tartozó Harris Performance építette, érdekesség, hogy a váz nem TIG hegesztéssel készült, hanem keményforrasztással, mégpedig az egyedi megjelenés és a könnyű javíthatóság miatt.

A kerekek a flat track-ben megszokott 19-es méretűek, a központi rugóstag az Öhlins-től származik, az idomokat pedig a fejlesztőközpontban készítették szénszálból.

Azt nem árulták el, hogy egyszeri kísérletről van-e szó, vagy terveznek-e hasonlót nagyobb szériában.

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

tegnap, 11:36
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

9 órája