A Gas Gas nemrég került a Pierer Mobility (vagyis a KTM és a Husqvarna anyacégének a tulajdonába), és a korábbi remények ellenére el is vették a márka függetlenségét - bár a név marad, és a gyártást sem költöztették át Mattighofenbe, az osztrákok jelezték, hogy új alapokra kerül a spanyol márka, például a motorblokkok fejlesztésének vége, innentől ők is KTM alkatrészeket használnak. Ugyanakkor a KTM nem csak elvett, hanem elkezdte rendbe szedni a Gas Gas ügyes-bajos dolgait, például összeraktak egy gyári Gas Gas csapatot a Dakarra, és biztosították, hogy a Gas Gas eddig szépen alakuló sportsikerei ne szakadjanak meg.
KTM blokkok lesznek a jövő GasGas-aiban
Az osztrák uralom megkezdődött, rengeteg pénzt öntenek a spanyol márkába.

Ezen felül a befektetők számára összeállított dokumentumból kiderültek a középtávú tervek, például hogy a Gas Gas kilépne a kizárólag offroad és trial modelleket gyártó imázsból, és elkezdenének utcai motorokat is gyártani - természetesen a már meglévő KTM alapokra.

Első körben három új utcai Gas Gas-t terveznek, 250 és 800 köbcenti között. A legkisebb egy naked bike lenne, vélhetően a KTM Duke Európában nem kapható 250-es kivitelének alapjain, míg a 800-as a KTM 790-es platformját használná - és ahogyan kiderül, nem egy szimpla átmatricázott 790 Duke-ról lenne szó, hanem egy sport-túra modellről, mely leginkább a BMW F 800 ST-re hasonlítana.
A legjobb japán motor, amit a KTM valaha gyártott
Osztrák motor még soha nem volt ennyire sokoldalú és kiegyensúlyozott.
Egyelőre nem mondták meg, hogy mikorra állnak elő az utcai modellekkel, de a Gas Gas átalakításának tempójából arra tippelnék, hogy két éven belül be fogják mutatni őket.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.