A Nortonnak nem csak az adóhatósággal van konfliktusa
A Norton körül elég sok a zűr mostanában, ugyanis elég komoly adótartozást halmoztak fel, és ugyan a vezérigazgató, Stuart Garner kitart amellett, hogy ezügyben nincs látnivaló, az adótartozásukat pont fedezi a kiemelkedő kutatási és fejlesztési munkáért járó adóvisszatérítés, egyre inkább úgy tűnik, hogy kezdenek a fejük felett összecsapni a hullámok. A múlt héten a Man TT legenda, John McGuinness pingelte meg Twitteren Garnert - kiírta, hogy ha valaki találkozik Garnerrel, akkor szóljon neki, hogy keresse fel, és még be is tagelte a Norton első emberét.
Struggling to get hold of Stuart Garner from @nortonceo if anybody has seen him, tell him to give me a shout.
— John McGuinness (@jm130tt) 2020. január 17.
Ebből arra lehet következtetni, hogy nem ment minden simán a Norton és McGuinness között - McGuinness 2018-ban hosszú közös munka után szakított a Hondával, és ment át a Nortonhoz, és 2019-ben a V4 RR-rel állt rajthoz a Man TT-n. Bár úgy volt, hogy 2020-ban is velük lesz, bő egy hete bejelentette, hogy a Quattro Plant Kawasakihoz igazol.
Álomcsapatot rántott össze a Norton a Man TT-re
Három versenyzőt szerződtettek le: a legsikeresebbet, a leggyorsabbat és a legígéretesebbet.

Ezek pedig rossz hírek Peter Hickmannek, aki nemrég megerősítette a hírt, hogy a TT Lightweight kategóriájában a Norton kéthengeres gépével áll rajthoz (Hickman a Smith Racingnél egyébként a BMW-vel megy a Superbike és Superstock versenyeken, és Yamahával a Supersportban).
Norton Superlight SS: karbon váz és kompresszor
A 158 kilóból is sikerült faragni, ha önmagában nem lenne elég a 170 lóerő.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.