Az MV Agustánál megerősítették, hogy újból előveszik a Cagiva nevet, amelyet aztán városi használatra szánt elektromos motorok kapnak meg. Bár a Cagiva nem ment csődbe, de eltűnt a piacról - miután felvásárolták az MV Agustát, minden pénzt a patinás márka feltámasztásába öltek, miközben minden más (a Cagiva, a Moto Morini és a Husqvarna) elsorvadt. 2012 óta nem készítettek Cagiva néven valamirevaló motort.

A legújabb irány viszont az, hogy az ultra-prémium MV Agusta mellett beindítsanak egy jövedelmezőbb üzletágat, mégpedig beszállnának a kisteljesítményű motorok piacára. 2021 elején indítanák el a gyártást, és ragaszkodnak ahhoz, hogy nem fognak robogót gyártani, hanem továbbra is motorok lesznek a Cagiva márkanév alatt, de legfeljebb 4 kW teljesítménnyel - ugyanis úgy számolnak, hogy az ennél nagyobb modellekkel nem tudnának profitot termelni.
A Cagiva feltámasztásával középtávon megsokszoroznák az eladásaikat, öt év alatt szeretnének a 3000-es darabszámról a 25 000-ig eljutni.
A Cagivát Giovanni Castiglioni (CAstiglioni GIovanni VArese) alapította 1950-ben, az első motorjukat pedig 1978-ban készítették el. A Cagiva nyert Dakart is az Elefanttal, illetve a Mitót sokra tartották sportmotoros körökben - a GP500-ban pedig egészen futamgyőzelemig jutottak.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.