2019-ben nem csak a BMW zárt rekordévet, hanem a Pierer Mobility is - azaz a KTM és a Husqvarna közös anyacége, korábban KTM Industries volt -, immár zsinórban a 9. évben sikerült újra megdönteni az előző évi eredményeket. Összesen 280 099 darab motort gyártottak (+7%), amellyel továbbra is a KTM a legnagyobb európai motorgyártó.
Továbbra is a bokszerek tartják el a BMW-t
Minden harmadik BMW motor egy bokszeres túraenduró volt.

Ha minden jól megy, 2020-ban ismét rekordot fognak felállítani, ugyanis rohamtempóban növelik a kínálatukat - idén jön az új Super Duke R, csak hogy legyen egy új high-end zászlóshajó, és közben elindítják a 490-es platformjuk gyártását Kínában, hogy az olcsó, belépő kategóriát se hanyagolják el.
Kínában is fognak KTM-et gyártani
Összebútorozik a KTM és a CFMoto, a közepes modellek onnan fognak jönni.
Ráadásul a 2020-as eredményekbe már a GasGas eladásai is beleszámítanak majd, mely szintén a Pierer Mobility tulajdonába került, és új, KTM alapú utcai modellekkel fogják bővíteni a kínálatukat.
KTM alapon jönnek a Gas Gas utcai motorjai
Két naked és egy sport-túra motort terveznek, 250-től 800 köbcentiig.
A Husqvarnánál sem csukták el a fejlesztési csapot, már dolgoznak a Norden 901 túraendurón, melyet valószínűleg egy 701-es és egy 401-es változat is követni fog, illetve már jóváhagyták egy elektromos robogó terveit is, amely Indiában készül majd a Bajaj Chetak alapjaira.
A Husqvarna Norden 901-et egy komplett modellcsalád követi majd
Új utcai SM-ek, nakedek, túraendurók és scramblerek is jönnek.