270 lóerőig húzható villanymotort készített a Yamaha
A Yamaha régóta fejleszt autógyártóknak is (pl. hengerfejet), és a most bemutatott villanymotorjuk is főleg autógyártóknak szól - igaz, nincs elméleti akadálya annak, hogy motorkerékpárba is beépítsék, de erről egyelőre nem esett szó. Az állandó mágneses szinkronmotor 48-tól 270 lóerőig hangolható, és a 48 lóerő az éppen az A2-es kategória által megengedett felső határ. Véletlen? Aligha.

Azzal, hogy a Yamaha egy széles körben használható villanymotort mutatott be, miközben évről évre rukkolnak elő villanyhajtású tanulmányokkal, nagyon azt a benyomást keltik, hogy a következő években akár egy szériamodell is kigurulhat a gyárból. Róluk pont elhiszem, hogy bevállalják, elvégre olyan meredek őrültségeket is áttolnak, mint például a Niken.
Miért kell három kerék egy motornak?
Minek neki annyi, ha egyszer már a neve is az, hogy motorkerékPÁR? Ugye?
Tehát egy elektromos robogó (Tmax méret), egy elektromos Niken, vagy villanyos ATV, sőt egy elektromos MT modell sem hangzik a valóságtól elrugaszkodott koncepciónak.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.