2020-ra a Piaggio átfésülte a Medley robogójukat - amely a nagy kerekeivel, éles formájával leginkább a Honda SH125 ellenfele. Az új Medley a folyadékhűtésű i-Get blokk legújabb generációját kapja meg, illetve ellátják start-stop rendszerrel, ABS-szel és digitális műszerfallal, valamint növeltek a terhelhetőségén.

A kerékméret marad 16 collos, de a hátsó felni szélesebb lesz, illetve a hatküllős alumínium kerkek is újak. Az utas kényelmén javítottak az új behajtható lábtartókkal és az ülés átszabásával. Az új Medley-t ellátják USB-porttal illetve azzal, hogy új helyet találtak a tanknak, valamint átszabták a motor farát, az ülés alatt 36 liternyi rakteret alakítottak ki, ahová elméletileg befér két zárt bukó. Ez utóbbi egyébként komoly teljesítmény, két zárt bukónyi rakteret legfeljebb díványrobogók kínáltak eddig.
Saját játékában pofozza a Hondát
Nagy kerekek, tágas csomagtér, szupertakarékos motor – ez manapság a siker receptje. És már a Piaggio is eszerint főz.
A start-stop elektronika lelke egy kefe nélküli elektromos motor, amelyet közvetlenül a forgattyús tengely végére szereltek - ez nem csak a start-stop rendszer miatt előrelépés, hanem mert halkabb és könnyebb, mint egy hagyományos indítómotor.
A 125-ös i-Get motor 14,9 lóerős, és a 136 kilós száraz tömeggel együtt igen ígéretes.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.