Az NC750-ből faragna a Honda 790-es Africa Twint
A Honda egy középsúlyú Africa Twinen dolgozik, amely egyben egy új platform is lenne, melyre három típust is felhúznának, és ezzel töltenék be a CRF450L és az 1100-as Africa Twin közötti szakadékot a kínálatukban.
Ezek már mindent tudnak
Csak a hangsúlyok vannak máshol: egyik inkább kényelmes, a másik pedig inkább ügyes.

Az új, közepes túraenduró alapja az NC sorozat továbbfejlesztéséből, átdolgozásából jönne létre - viszont az átdolgozás ebben az esetben nagyon fontos szó, vagyis nem egy szimpla facelift lenne, hanem ahogy a gyári források fogalmaztak, sokkal motorszerűbbé tennék.
Majdnem csapatós motor lett belőle
A sportos lobbi mindenhová beette magát, még az NC750X-et sem kímélték. A turbódízeles csúfolódásnak vége.
Ha igazak a hírek, akkor egészen 790 köbcentire növelik a lökettérfogatot, amivel három legyet ütnek egy csapásra: erősebb és nyomatékosabb is lesz, ráadásul az Euro5-öt is teljesíteni fogja. Az Africa Twinhez és az NC sorozathoz hasonlóan ezeknél is opció lesz a duplakuplungos automataváltó.
A Honda a közepes Adventure modellekkel olyan típusok ellen indulna harcba, mint a BMW F 750 GS, a KTM 790 Adventure és a Yamaha Ténéré 700 - és ha minden jól megy, az év végén elő is állnak a tanulmánnyal.
Autópályatempóval terepen
A KTM rajongói könnyű, kezes, terepen is ügyes túramotort kértek. Felárért meg is kapják.
Nem ezt a BMW-t keresed
Mintha direkt úgy paraméterezték volna, hogy meghozza a kedved az eggyel drágább modellhez.