A Honda a koronavírus miatt virtuális bemutatót tartott a legújabb tanulmányának, CB-F Conceptnek. A CB-F a Neo Café vonalhoz hasonlóan modern retró, de a tankkal összefolyatott ülésidommal már nem a hetvenes éveket idézik, hanem a nyolcvanasokat - az ihletet a CB900F-ből merítették, amely 1979-ben mutatkozott be.
A stílus az új high-tech
Nem tudom, hogy negyven év múlva is leborulunk-e előtte, de ez az elmúlt tíz év legbátrabb Hondája.
Viszont a múltidézés csak utalásszintű, a technika leplezetlenül modern, tehát ebből a szempontból sem a CB1100 receptjét követik. A műszaki alapok a CB1000R-ből ismerősek, ugyanazokból az elemekből építkezik a motor, így a műszaki adatai sem változnak: 998 köbcentiből 145 lóerőt és 104 Nm-t hoznak ki.
Ez kell a vén trottynak!
Megöregedtél és nem találod a helyed? Fiatal vagy, de nem jó sehogy sem? Van megoldás, Honda CB1100 a neve.
Reméljük, a Honda továbbengedi az ötletet szériagyártásba, illetve a Neo Sports Café vonal mellett ebből is komplett modellpalettát épít, és lesznek belőle kisebb verziók is: a műszaki alapok 125, 300 és 650 köbcentivel is adottak, sőt, a CB500 platform is alkalmas ilyesmire, így elméletileg nincs akadálya egy CB-F modellcsaládnak.
Kezdőknek ez a legnagyobb királyság
Szétforgatva lehet velük állatkodni is, de attól még ezek a legésszerűbb motorok.
Végre hagynak motorozni
A platformstratégia csúcsa, de ami ennél fontosabb: kijavította az előd gyalázatát.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Európába jön a világ legkirályabb motorversenye
A BMW vagy a Harley-Davidson baggere a gyorsabb versenypályán? Bizony, érkezik a King of the Baggers európai változata!