Pletyka: Honda CBR600RR-R
A válságok velejárója, hogy tömegek fordulnak a spiritualizmus és a vallások felé, így engem se kövezzen meg senki, csak mert hinni akarok az új CBR600RR-R-ről szóló pletykának.

A japán Young Machine magazin szerint 2021-re számítani lehet a Honda új hatszázas motorjára, szerintük ugyanis már az idei év végén be fogják mutatni a tanulmányt, bár azt nem tudni, hogy a terveket keresztül húzza-e a COVID-19 járvány.
Young Machine szerint a 600RR-R megjelenésében az 1000RR-R díjnyertes formatervét viszi tovább, ennek megfelelően lesznek rajta aerodinamikai elemek is.
Hivatalos: a CBR1000RR-R is jól néz ki
Nem én állítom, hanem a Red Dot dizájndíj zsűrije, nekik pedig lehet hinni.
Bár logikusan hangzik, hogy a Kawasaki és a Yamaha mellett a Honda is akar 600-as sportgépet, a pletykának legfeljebb 50%-os valószínűséget adok, tekintve, hogy a 600RR gyártását éppen az emissziós normák miatt állították le, mondván, nem lehet gazdaságosan Euro3-ról Euro4-re upgradelni a modellt. És közben a vásárlók is leszoktak a hatszázas sportmotorokról.
Ezért haltak ki a hatszázas sportmotorok
Két kivételtől eltekintve egy egész kategória tűnt el egyik napról a másikra.
Húzd a gázt, mint ha loptad volna
Bár plusz harminchét köbcenti kevésnek hangzik, ettől a minimális többlettől lesz a kis Ninja kiváló precíziós csapásmérő eszköz.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.