Bár nem láttunk az utcán hőbörgve DOT számos, közúton is használható drag abroncsot követelő tömegeket, a Dunlop úgy látta, hogy ez egy valós igény, és elkészítették a Dragmax-ot.

Bár látszólag úgy néz ki, mintha ezzel a közúti gyorsulási versenyeket népszerűsítenék, igazából egy hivatalos kategóriát támogatnak, ugyanis a dragversenyzés egyik kategóriájában, a Pro Streetben kötelező a DOT számos, vagyis kereskedelmi forgalomban kapható, közútra is engedélyezett abroncs. a Dragmax ránézésre olyan, mint egy Dunlop Q4 semi slick, csak van egy-két extra barázda a futófelület szélén. Valójában ennyi az összes hasonlóság is, ugyanis a Dragmax-nak teljesen más a profilja, sokkal laposabb.
Más az övszerkezete is, miközben a keverék az eddigi legpuhább, amit a buffalói üzemben gyártottak. Ráadásul az egészet úgy tervezték, hogy 0,7 bar nyomással is jól működjön és ne mozduljon el a felnin.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.