A Kawasaki elkészítette a ZX-25R gyári versenymotor változatát, olyan motyókkal teleszórva, amelyekre az ezres sportmotorok is irigykedve bámulnak.
Még mielőtt belevágnék a jóságok felsorolásába, rögzítsük a tényt, hogy egy alapvetően lenézett, 250-es motorról van szó, ezt a méretet a mi éghajlatunkon még a postások is lenézik.
Ennek ellenére a Kawasakinál úgy döntöttek, hogy a 250-es is méltóságteljesen tudja viselni a komplett szénszálas idomszettet és a váz- és a lengővillavédőt. A felnikre Dunlop pályagumit húztak, a nyitott kipufogórendszert pedig a Beet Japantól vásárolták. Hogy ne csak kinézzen, hanem jól is mozogjon a Ninja, Showa futóművet dobtak alá.
Arról nem esett szó, hogy a blokkhoz hozzányúltak volna.