A Brixton az EICMA-n leplezte le az 1200 köbcentis, soros kéthengeres klasszikus modelljét, amely simán elhappolhat vevőket a Triumph T120 elől. A legfrissebb képek szerint pedig a motor tulajdonképpen készen van - azt viszont nem tudni, hogy a járvány miatt csúszik-e a bemutató, vagy még idén elkezdődik a sorozatgyártás.
Drogos lettem, mindenki az irigyem
Sejtettem, hogy ez lesz a vége. Menthetetlenül, örökre, sóvárogva, őrülten beleszerettem.

Az 1200-as Brixton tervezését az osztrák KSR Group házon belül végezte a Krups-i központban, a gyártás pedig Kínában zajlik majd.
Egyelőre nincsenek hivatalos adatok, viszont vannak szemmel is jól látható részek, amelyekből már lehet erre-arra következtetni: ilyenek a költséghatékony J.Juan fékek, a váz vitatható szépségű hegesztései és az olcsó futómű - ezek alapján nagyságrenddel lesz olcsóbb a Triumph-oknál, és inkább azoknak szól, akiknek az összhatás kell, nem a részletekbe menő kidolgozottság. Vagy éppen motorépítőknek lesz jó alap, akik hajlandóak befejezni.
Egyenes háttal menőnek lenni
Magasan van a léc: nem csak jól kell kinéznie, pokoli jónak is kell lennie.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.