Újabb renderelt képeket adott ki a Bimota a következő modelljéről a KB4-ről. A Kawasaki Z1000 és a Ninja 1000 SX-ből ismerős blokk köré épített retró sportmotor a Bimota legújabb korszakának a második gyermeke lesz - ez a korszak azzal kezdődött, hogy a Kawasaki felvásárolta a Bimotát.
Bárcsak lenne idom nélkül, pirosban! Tessék.
Nem az eget rengető újdonságok, de arra a kis pluszra, amit adnak, emlékezni fogsz.
A figyelemfelkeltésre és teljesítményre kihegyezett Tesi H2 után a KB4 egy szerényebb, de nagyobb darabszámban eladható dobás lesz, 140 lóerővel és kb. 110 Nm nyomatékkal, selyemes és egyenletes erőleadással.
Videón az új Bimota Tesi H2
Megy, kanyarodik, megáll, és közben végig eszeveszettül jól néz ki.
Ugyanakkor a Bimotánál a szokásukhoz illően penge vázzal és futóművel látják el - a kis darabszám miatt nem kell olyan piszlicsáré dolgok miatt kompromisszumokat kötniük, mint a költséghatékony gyárthatóság.
A képek alapján a váz acélcsövek és öntött alumínium elemek kombinációjából fog állni, amibe a blokkot teherviselő elemként rögzítik, a futómű pedig az Öhlinstől, a fékek pedig a Brembótól származnak majd.
A gyártásra kész változatot várhatóan ősszel leplezik le.