Várhatóan még az év végén jöhet a Hondánál a 750-es X-ADV mintájára készülő 150-es robogó. Az X-ADV-et 2017-ben mutatták be, és merész hibridje volt a díványrobogóknak és a túraenduróknak, a bátor párosítás pedig meghozta a sikert. A 150 köbcentis kistestvérét 2019-ben készítette el a Honda, de kizárólag Ázsiában forgalmazták, most viszont úgy néz ki, hogy be fogják vezetni az európai piacra is.
Motorod is milyen?
Dörzsölöd a szemed, mi? Szemből kemény enduro, aztán meglátod oldalról, és …

Az ADV név ellenére a 150-es verzió inkább városi robogó lesz, az első kerék például csak 14 collos, míg a hátsó 13-as, és ugyan megjelenésben jól hozza a 750-es verziót, ez igazából a Forza ligájában játszik: 149,3 köbcentiből 14,2 lóerőt hoz ki, amihez 133 kilós tömeg társul.
Mindenki téged akar lenyomni
Ha a magyar közúti tulkok reakciójából indulunk ki, akkor a Honda tökéletesen eltalálta az európai ízlést a Forzával. Amúgy meg egy durván takarékos, jó városi gép, sose legyen rosszabb robogód.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.