Nardóban tesztelték a Ducati V4 Superleggerát
Az olasz motorgyártók lassan visszazökkennek a szokásos munkamenetbe, a Ducatinál például folytatták a Superleggera V4 finomhangolását - és ennek keretein belül kivitték Nardóba a VW csoport körpályájára, hogy megnézzék, mit tud tartósan a végsebességen hajtva. A Superleggera V4-nél 158 kilóra 224 lóerő jut, és hogy mindez megfelelően érvényesüljön, a komoly aerodinamikai csomagot fejlesztettek hozzá.
Pillanatnyilag a Ducati Superleggera V4 a motorgyártás csúcsa
28 millióért el is várják a vevők.

A nardói körpályát még a Fiat építette, és egy 12,6 kilométer átmérőjű gyűrűről van szó, amelyet meg is döntöttek, így kb. 250 km/h-ig nem is kell mozdítani a járművek kormányán. Ha a nagysebességű teszten mindent rendben találtak, akkor a jövő héten el is kezdődhet a Superleggera gyártása - mármint "gyártása", hiszen egy 500 darabos sorozatról beszélünk, és naponta körülbelül öt darabot raknak össze.
Week 3 after restart is almost finished. Dreams are now becoming real: this is last pre production Superleggera ready to move to Nardo for final quality check. No other road homolgated bike is even close: 224 HP for 159 Kg dry weight. A real dream for any passionate biker! pic.twitter.com/dxbIoMWKU9
— Claudio Domenicali (@domenicaliC) May 15, 2020
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.