Nardóban tesztelték a Ducati V4 Superleggerát

2020.05.20. 15:00

Az olasz motorgyártók lassan visszazökkennek a szokásos munkamenetbe, a Ducatinál például folytatták a Superleggera V4 finomhangolását - és ennek keretein belül kivitték Nardóba a VW csoport körpályájára, hogy megnézzék, mit tud tartósan a végsebességen hajtva. A Superleggera V4-nél 158 kilóra 224 lóerő jut, és hogy mindez megfelelően érvényesüljön, a komoly aerodinamikai csomagot fejlesztettek hozzá.

Kapcsolódó
2020-Ducati-Superleggera-V4-02-scaled

A nardói körpályát még a Fiat építette, és egy 12,6 kilométer átmérőjű gyűrűről van szó, amelyet meg is döntöttek, így kb. 250 km/h-ig nem is kell mozdítani a járművek kormányán. Ha a nagysebességű teszten mindent rendben találtak, akkor a jövő héten el is kezdődhet a Superleggera gyártása - mármint "gyártása", hiszen egy 500 darabos sorozatról beszélünk, és naponta körülbelül öt darabot raknak össze.

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

13 órája
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

tegnap, 11:36