Pár napja még csak egy elhomályosított fotó volt az egyetlen kapaszkodó, most viszont már a vadonban is lencsevégre kapták a Bimota KB4 prototípusát, és két dolognak örülhetünk:
- szemmel láthatóan gyártásra kész
- hűek maradtak a korai rajzokhoz
Elmosódott képeken a Bimota KB4
Részletek még nem látszódnak, de nagy vonalakban már tudjuk, mire számíthatunk.
A Bimota második újkori Kawasaki alapú motorja, a KB4 hamarosan mehet szériagyártásba, a japán Young Machine kémfotói alapján legalábbis igen-igen késznek tűnik a nyilvános benzinkúton elcsípett prototípus.
A korai CGI-ket hűen követték a tervezők, a gömbölyű fejidom és a buborék plexi is hibátlanul megmaradtak - kár, hogy a matt fekete motor részletei nehezen kivehetők a képeken.
Mint már írtuk, a KB4 blokkja a Ninja 1000 SX-ből származik, és nem is nagyon nyúlnak hozzá, marad a 140 lóerő, viszont a Bimota az eredetinél jobb vázat és futóművet tervez hozzá. A váz amolyan hibrid konstrukció, öntött alumínium elemekből és ovális króm-molibdén csövekből áll. A futómű vélhetően Öhlins, az első féknyergek meg talán Brembo M4-ek.
Bárcsak lenne idom nélkül, pirosban! Tessék.
Nem az eget rengető újdonságok, de arra a kis pluszra, amit adnak, emlékezni fogsz.
Mivel a kémfotón a motoron nincsenek adatrögzítő eszközök, és tesztpilóta is magában van, arra következtethetünk, hogy a KB4 lényegében készen van, és ha minden jól megy, a végleges változatot legkésőbb az ősszel bemutatják valamelyik kiállításon - ha lesz még olyan egyáltalán.