Amiből legalább egy motorépítő nem csinál scramblert, az nem is létezik - egy lisszaboni Honda kereskedés, a Wingmoto viszont ennél is tovább ment, és egyenesen rali replikát épített az ilyesmitől igen távol álló CB650R-ből.
Végre hagynak motorozni
A platformstratégia csúcsa, de ami ennél fontosabb: kijavította az előd gyalázatát.

Nem gyakori egy 650-es, négyhengeres blokk köré tepermotort rakni, és a CB650 Rally is inkább a városba való, vagyis gyakorlati értelme nincs sok, inkább csak technológiai demó, hogy a Wingmotónál bármit át tudnak alakítani.
A 17-es kerekekre TKC80-as gumikat húztak, hogy legalább aszfalton se legyen jó, a klasszikus kerek lámpa helyére pedig ralis stílusú tornyot építettek, navigációval és roadbook olvasóval.
Az ülést és a faridomot lecserélték, ahogyan a kormányt is, illetve kéz- és villavédők is kerültek a motorra, valamint egy jelzés értékű belly pant is feltettek a blokk alá.
A Wingmoto munkatársai azt nyilatkozták, hogy ezzel a motorral egyszerre tisztelegnek a Honda 2020-as Dakar győzelme és a balesetben életét vesztő honfitársuk, Paulo Goncalves előtt.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.