Csak a nyár végén érkezik az Aprilia RS660, az Aprilia középsúlyú sportmotorja, és már javában zajlanak az utolsó tesztek, egy ilyen kör során kapták le a késznek tűnő motort. A fotókon olyan részletek is látszódnak, amiket eddig csak sejteni lehetett, például jól megfigyelhető az első lámpa a középre szerelt projektoros küklopsz fényszóró - erről nem tudni, hogy csak a prototípuson van, vagy a szériaváltozatra is felkerül. Hihetően hangzik a teória, miszerint az Egyesült Királyságba, valamint az ausztrál és a japán piacra szánt példányokra kerül ez a fajta középső fényszóró - ugyanis l ehet, hogy az alap lámpák aszimmetrikusan világítanak, és kizárólag azokat használva nem lenne megfelelő a baloldali közlekedésű országokban.
BREAKING: itt az Aprilia RS 660
Jó a recept: 100 lóerő, 168 kiló száraz tömeg, jó futómű, rendes váz, tuti fékek.
Szintén új elem a visszapillantó tükör házába épített index - a képen látható két motorból a küklopsz lámpához hasonlóan csak az elöl lévőn van ilyen, a hátsónál a tükör pont olyan, mint az eddigi képeken. Nem világos, hogy miért van kétféle megoldás, az egyik teória, hogy még nem döntötte el a gyár, a másik, hogy lesz egy alap és egy magasabb specifikációjú kivitel.
Ez a fotó még abban érdekes, hogy ezen bukkan fel először a kétüléses változat, a korábbiakon az RS660 mindig monoposto nyereggel szerepelt. Az utasülés egyébként ránézésre kényelmesnek tűnik (nyilván sportmotoros viszonylatban), a hátsó lábtartó pedig elég mélyen van ahhoz, hogy a hátul kucorgó szerencsétlennek ne kelljen a térdét a szájába vennie.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Ázsiai sikermodellt hoz Európába a Honda
Óvatos felvezetés után végre felénk is elhozza a Honda a GB350S modellt, és rögtön rittyent mellé egy 500 köbcentis testvérmotort.