Befejeződött Misanóban a MotoGP és a Superbike privát tesztje, és mivel a KTM az utolsó napon már nem ment a pályára, az apriliás Aleix Espargaro volt a leggyorsabb, pár századra megközelítve a KTM-es Miguel Oliveira előző napi legjobb idejét, ezzel megvillantva, hogy a 2020-as Aprilia RS-GP-ben megvannak a lehetőségek (ne feledjük: privát teszt volt, amelyen a GP-ből csak a korábbi években gyengébben szereplő, felzárkóztatásra szoruló márkák vettek részt, a Honda, a Yamaha, a Suzuki és a Ducati nem voltak ott).
Egy pletyka már bejött: Espargaro elhagyta a KTM-et
A pletyka másik fele úgy szólt, hogy megy kitúrni a fiatalabb Márquezt a Repsol Hondához.

A KTM pilótái elégedettek voltak a motor sebességével és kezelhetőségével, bár a megbízhatóság továbbra is kérdőjeles, arról csak a versenyszezon során lehet következtetéseket levonni.
Az Apriliánál Bradley Smith fél másodperccel maradt el a legjobbaktól, ezzel felkészültnek nevezhetjük a szezonra - ő fogja ugyanis helyettesíteni az eltiltás miatt kényszerpihenőn lévő Andrea Iannonét.
A teszt legnagyobb eredményét nem a GP csapatok szállították, hanem a csúcsformában lévő Scott Redding, aki megdöntötte Tom Sykes 2018-as pole rekordját, és csak tizenöt századdal volt lassabb a Superbike motoron, mint Oliveira a MotoGP-s KTM-en, ezzel megelőzte Pol Espargarót is.
Szerelmem, Scott Redding
Jelenleg nincs nála fantasztikusabb motorversenyző. Kifejtem.

"Ez három nagyon pozitív nap volt, és nagyon fontos volt, hogy visszaszokjak a motorozáshoz. Sokat dolgoztunk, külön foglalkoztunk a használt gumikkal, és sok új beállítást kipróbáltunk, amelyekkel kapcsolatban pozitívak lettek a visszajelzések. Az elmúlt hónapokban sokat dolgoztam azon, hogy leadjak a súlyomból, és végül sikerült jó időket mennem. De nem is ez a legfontosabb, hanem nagyszerű volt visszatérni a srácokhoz, alig várom már, hogy újra a pályán legyek" - nyilatkozta Redding.
Pos | Rider | Bike | Time | Diff | Day |
1 | Miguel Oliveira | KTM RC16 | 1:32.913 | Wednesday | |
2 | Aleix Espargaró | Aprilia RS-GP | 1:32.932 | 0.019 | Thursday |
3 | Michele Pirro | Ducati GP20 | 1:33.038 | 0.125 | Thursday |
4 | Scott Redding | Ducati Panigale V4 R | 1:33.067 | 0.154 | Thursday |
5 | Pol Espargaró | KTM RC16 | 1:33.070 | 0.157 | Tuesday |
6 | Jonathan Rea | Kawasaki ZX-10RR | 1:33.206 | 0.293 | Thursday |
7 | Bradley Smith | Aprilia RS-GP | 1:33.536 | 0.623 | Thursday |
8 | Michael Ruben Rinaldi | Ducati Panigale V4 R | 1:33.560 | 0.647 | Thursday |
9 | Brad Binder | KTM RC16 | 1:33.588 | 0.675 | Wednesday |
10 | Iker Lecuona | KTM RC16 | 1:33.591 | 0.678 | Wednesday |
11 | Alex Lowes | Kawasaki ZX-10RR | 1:33.694 | 0.781 | Thursday |
12 | Chaz Davies | Ducati Panigale V4 R | 1:34.053 | 1.140 | Thursday |
13 | Sylvain Guintoli | Suzuki GSX-RR | 1:34.287 | 1.374 | Wednesday |
14 | Leandro Mercado | Ducati Panigale V4 R | 1:34.859 | 1.946 | Thursday |
15 | Leon Camier | Ducati Panigale V4 R | 1:35.773 | 2.860 | Wednesday |
16 | Sylvain Barrier | Ducati Panigale V4 R | 1:36.752 | 3.839 | Thursday |
WorldSSP times | |||||
1 | Andrea Locatelli | Yamaha YZF-R6 | 1:37.664 | ||
2 | Raffaele De Rosa | MV Agusta 675 F3 | 1:38.444 | 0.780 | Thursday |
3 | Randy Krummenacher | MV Agusta 675 F3 | 1:38.813 | 1.149 | Thursday |
4 | Federico Fuligni | MV Agusta 675 F3 | 1:39.325 | 1.661 | Thursday |
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.