Aranyozott váz, V2-es 2T blokk
Mindig jó, ha jön egy olyan modell, ami bizonyítja, hogy a kétütemű technika nem került végleg sírba, még ha egy méregdrága, ultrakisszériás típusról is van szó. A pillekönnyű és szép motorjairól híres CCM kiugrott főmérnöke, Chris Ratcliffe alapította a Langen Motorcycles-t, és az első modelljük egy CCM stílusú café racer - egy 250 köbcentis, kétütemű blokkal.
Az angolok elkészítették a legvagányabb flat trackert
Mindössze 125 kilóra jut 55 lóerő - és ez egy rendszámozható, sorozatgyártott típus.

Ne gondold, hogy egy 2T enduró egyhengeresét csavarozták a vázba, egy közel 12 milliós motornál ennél többet kell villantani. A Vins injektoros V2-esét használták, melyet az olaszok a Duecinquanta 250-hez terveztek. Az őrületes blokkon és az aranyozott (!) vázon kívül is van extra, a lehető legjobb minőségű alkatrészeket vásárolták össze körítésnek.
A Britten V1000 a példaképe a Vins kétütemű, 250-es sportgépének
Elég sok részletben idézik minden idők legcsodálatosabb versenygépét.
Amikor Ratcliffe belevágott a Langen Motorcycles-be, részben az egykori TZR125-öse inspirálta, egy olyan igényes, jól motorozható, élvezetes kétüteműt akart, amely megfelel a mai elvárásoknak.
"Amikor jönnek az elektromos motorok, nekem a kétüteműek jelentik a zenét" - mondta a mérnök, aki kifejtette, hogy a 80 lóerős és 115 kilós, csúcsminőségű futóművel (elöl Öhlins, hátul K-Tech) ellátott motor az izgalmat kereső utcai motorosoknak szól.
Hogy mennyit gyártanak, az nagyban függ a kereslettől - ha bejön a népeknek, akkor rengeteg ötlete van még, hogy milyen érdekes motorok hiányoznak még a piacról.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.