Növelik a kínai Harley blokkját
Ha már a Harley-Davidson Street 750-en is felhúztad magad, ne is olvass tovább, mert úgy fogod érezni, mintha a Harley direkt téged provokálna. Már 2019-ben elkezdetk dolgozni egy még kisebb 350-es modellen, melyet Benellit is birtokló kínai gyártóval közösen készítenek - nagyon sok eleme egyezni is fog a Benelli TNT 300-zal. Most úgy tűnik, hogy közel vannak a munka végéhez, és 2021-ben jöhet a kínai Harley.
Postás MZ aranyáron
Nekem nem fáj, ha egy gyár pénzt keres. De úgy képzelem, a Harleynak ugyanolyan rosszul áll a népmotor, mint a Citroennek a luxus.

Eredetileg 338 köbcentisnek tervezték a blokkot - egyfelől ez majdnem olyan, mint a 883, mint a kis Sportster. Másrészt ezt pont kiadja, ha a Benelli TRK502 69 mm-es furatát a Benelli Tornado 302 45,2 mm-es löketű főtengelyével kombinálják. Közben viszont a kínaiak frissítették a TNT300-at, ami QJ350-13 gyári kódszámot kapott - a lökettérfogat pedig 353 köbcentire nőtt, és könnyen lehet, hogy a kis Harley is ekkora lesz. Mert bár nem kizárt, de kevésbé valószínű, hogy külön gyártanának 338-as és 353-as blokkot, minthogy ugyanazt a nagyobb motort tegyék mindkettőbe.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.