Az Aprilia visszatér a World Superbike-ba, legalábbis a 2020-as szezonra mindenképpen. Ez azért érdekes, mert az olasz gyártó az elmúlt tíz évben nagyon jól szerepelt a Superbike VB-n, 2010-ben és 2012-ben Max Biaggi, 2014-ben pedig Sylvain Guintoli szerzett nekik világbajnoki címet. 2015-ben indultak utoljára gyári csapattal (akkor még 9 márka volt a VB-n!), majd 2018 végén a Milwaukee Aprilia mögött álló Shaun Muir Racing is BMW-re váltott. Azóta nincs Aprilia a Superbike-ban, és a mezőny is öt gyártóra szűkült.

Viszont idén a Nuova M2 csapat egy RSV4-gyel állna rajthoz - eredetileg egy szabadkártyás indulás volt csak tervben, de a csonka, kizárólag európai pályákon zajló szezon miatt a több futamon is mennek majd.
Nuova M2 régi ügyfele az Apriliának, korábban az European Superstock 1000-ben mentek, majd a spanyol bajnokság Superbike kategóriájában indultak, ahol a pilótájuk, Christophe Ponsson tavaly bajnok lett.
Az induláshoz megkapták az Aprilia támogatását, Massimo Rivola személyesen bólintott rá, és biztosították a csapat számára a VB-s specifikációjú versenymotort.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.