Amerikában fog versenyezni a Royal Enfield
Még tavaly mutatta be a Royal Enfield a flat track versenymotorját, mely igen érdekes volt: keményforrasztással készült Harris váz, az S&S által tuningolt blokk és Öhlins futómű - egy dolgot viszont akkor még nem árultak el róla, hogy minek készült? Most viszont kiderült, hogy az amerikai flat track bajnokság Production Twins kategóriájában fognak indulni vele.
Nem láttuk jönni: Royal Enfield Flat Tracker
Egyelőre egyedi versenygép, de bármi akár széria is lehetne belőle.

Bár elsőre szimplán retró customnak tűnik, a részletek árulkodnak, hogy a kezdetektől komoly versenymotornak tervezték, például a villaszög és a lengővilla tengelyének a pozíciója is állítható rajta. Ugyanígy a futómű is teljesen személyre szabható, a hátsó TTX rugóstag szinte a világ összes versenypályáján bizonyított már, míg a 41-es első villa ugyan a Harris Performance-től származik, belül egy Öhlins cartridge dolgozik.
A kovácsolt alumíniumból CNC-vel mart felniket az RSD-től vásárolták, és Dunlop DTR gumikat húztak rájuk - elöl pedig a flat track hagyományainak megfelelően nincs fék.
A Royal Enfield versenyzője Johnny Lewis lesz, aki elégedett a motorral, és már elkezdték a finomhangolást, hogy mire kezdődnek a versenyek, ütőképes versenygéppel állhassanak fel a rajtvonalra.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.