A BMW folytatja az R18 bevezető kampányát, melynek a gerincét a gyár által megrendelt átépítések adják. A legújabbat, az eddigiektől merészen eltérő stílusú túracruisert az osztrák Bernhard "Blechman" Naumann jegyzi, és a stílusának megfelelően csodálatosan hullámzó lemezeket alkotott - Blechman egyébként építés előtt nem szokott látványtervet meg makettet készíteni, hanem első körben eltávolítja a motorról a nem kívánatos elemeket, míg eljut - az ő szavaival élve - a fehér vászonig, és onnan kezd alkotni, és mivel nincs részletes terv, az építés közben beugró ötleteket beépíti a motorba.
A BMW leleplezte az R18-at
Ez lett a BMW új cruisere. Nem tanulmány, ez már a szériaváltozat.

Az egyedi idomok az eredeti felfogatási pontokhoz kapcsolódnak, csak a legminimálisabb módon nyúlt hozzá a vázhoz, és az eredeti geometria megtartása némileg kötötte a kezét, de remekül megoldotta a feladatot, a forma egyszerre klasszikus és modern.
A BMW hagyományaira utal a finoman veséket formázó első lámpa és a fekete fényezésen futó fehér dupla pinstripe-ok. A különböző felületkezelések egyébként nagyon szépen váltakoznak, folyamatosan vezetve a tekintetet egyik érdekes részletről a másikra.
Blechmann és csapata rengeteg a rengeteg kézzel készült elem miatt - pl. az összes idomot kézi munkával domborították - 450 munkaórát töltöttek az építéssel.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.