A Yamaha nemrég úgy döntött, hogy kihagyják a misanói tesztet a San Marino GP előtt, miközben a Honda, a KTM, a Ducati és az Aprilia is úgy döntött, hogy szükséges kipróbálni a pálya új aszfaltját.
Rossi és Quartararo emellett azt sem érti, hogy ha a Yamaha felvette a háromszoros MotoGP-bajnok Lorenzót tesztpilótának, akkor a spanyol miért nem tesztel - legutoljára februárban a sepangi teszten ment egy fél napot, Quartararo szerint mindössze 20 kört.
Rossi szerint a csapatnak sok olyan dolga van, amit nehéz megmagyarázni. Egy ezt firtató kérdésre a következőt válaszolta: "Pontosan ugyanez a kérdésem a Yamahával kapcsolatban. Nagyon örültem, amikor megtudtam, hogy Jorge a tesztversenyzőnk lesz, mert ő az egyik legjobb pilóta az M1 történetében. Úgy gondolom, sokat tud segíteni, hiszen látjuk, mit tett Pedrosa a KTM-mel egy év alatt. Azt hiszem sok jó tanácsot adhatna nekünk. Holnap nekünk nulláról kell indulnunk az új aszfalttal, míg olyan csapatok, mint a KTM és a Ducati, már csak az utolsó simításokat fogják végezni".
Az oldalról ajánljuk
- Esemény
Vége a MotoGP 2024-es szezonjának: Jorge Martín életében először világbajnok a királykategóriában
Az utolsó versenyhétvége sprinfutamát és főfutamát is Pecco Bagnaia nyerte, de ez se volt elég, hogy utolérje Martinatort.
- Hírek
A 95 lóerős mezőnybe érkezik a Morini új crossovere
Visszahozza a Moto Morini a Corsaro nevet, de a nagy elődhöz, amitől minden motorbuzinak nedves lett a bugyija, már vajmi kevés köze van.
- Hírek
Evel Knievel leghíresebb balesete ihlette a limitált szériás Rocket 3-at
1967 december 31-én Evel Knievel rommá törte magát karrierje leghosszabb ugratása végén és 29 napig kórházban ápolták. Mire is lenne jobb emlékezni?
- Hírek
Frissítette a BMW az F 900 R-t és az F 900 XR-t
Fejlesztett futómű, célzott ergonómia és kisebb tömeg a 2025-ös frissítés középpontjában.