Mi lenne, ha a Ducati elhagyná a térhálós vázat?
Már lehet sejteni, hogy a Ducatinál egy új Monster 821-en dolgoznak, és meg is jelentek róla skiccek, amik azt sugallják, hogy a Ducati ebben az esetben elhagyná a térhálós vázat, hogy árban versenyképesebbek legyenek a KTM 790 Duke, a Triumph Street Triple és a Yamaha MT-09 elleni harcban.
A legjobb japán motor, amit a KTM valaha gyártott
Osztrák motor még soha nem volt ennyire sokoldalú és kiegyensúlyozott.
Az alumínium váz a kép szerint jelzésértékű lenne, nagyjából csak a váznyak lenne, minden más a blokkhoz kapcsolódna. Ezt az építési módot a Panigaléval vezették be, és így egyszerre tudnának költséget és tömeget csökkenteni.
Az új isten
Utcán is használható versenymotort akartatok, ami mindent múltidőbe tesz? Megkaptátok.
Az elmúlt 20 év tapasztalatai alapján arra tippelnék, hogy nem különösebben aggódnak amiatt, hogy a térhálós váz elhagyásával vásárlókat veszítenének, hiszen az egykarú lengővilla elhagyása majd visszahozása sem szakította be az eladásokat, és ugyanígy el tudták engedni a léghűtést vagy a száraz kuplungot, ha a műszaki, emissziós vagy gazdasági szempontok azt kívánták.
Az oldalról ajánljuk
- Esemény
Vége a MotoGP 2024-es szezonjának: Jorge Martín életében először világbajnok a királykategóriában
Az utolsó versenyhétvége sprinfutamát és főfutamát is Pecco Bagnaia nyerte, de ez se volt elég, hogy utolérje Martinatort.
- Hírek
Frissítette a BMW az F 900 R-t és az F 900 XR-t
Fejlesztett futómű, célzott ergonómia és kisebb tömeg a 2025-ös frissítés középpontjában.
- Hírek
A 95 lóerős mezőnybe érkezik a Morini új crossovere
Visszahozza a Moto Morini a Corsaro nevet, de a nagy elődhöz, amitől minden motorbuzinak nedves lett a bugyija, már vajmi kevés köze van.