Mi lenne, ha a Ducati elhagyná a térhálós vázat?

2020.09.16. 14:02

Már lehet sejteni, hogy a Ducatinál egy új Monster 821-en dolgoznak, és meg is jelentek róla skiccek, amik azt sugallják, hogy a Ducati ebben az esetben elhagyná a térhálós vázat, hogy árban versenyképesebbek legyenek a KTM 790 Duke, a Triumph Street Triple és a Yamaha MT-09 elleni harcban.

Kapcsolódó
A legjobb japán motor, amit a KTM valaha gyártott

A legjobb japán motor, amit a KTM valaha gyártott

Osztrák motor még soha nem volt ennyire sokoldalú és kiegyensúlyozott.

Az alumínium váz a kép szerint jelzésértékű lenne, nagyjából csak a váznyak lenne, minden más a blokkhoz kapcsolódna. Ezt az építési módot a Panigaléval vezették be, és így egyszerre tudnának költséget és tömeget csökkenteni.

Kapcsolódó
Az új isten

Az új isten

Utcán is használható versenymotort akartatok, ami mindent múltidőbe tesz? Megkaptátok.

Az elmúlt 20 év tapasztalatai alapján arra tippelnék, hogy nem különösebben aggódnak amiatt, hogy a térhálós váz elhagyásával vásárlókat veszítenének, hiszen az egykarú lengővilla elhagyása majd visszahozása sem szakította be az eladásokat, és ugyanígy el tudták engedni a léghűtést vagy a száraz kuplungot, ha a műszaki, emissziós vagy gazdasági szempontok azt kívánták.