A Honda újabb rövid teasert dobott be a hamarosan érkező Forza 750 nagyrobogóról, a 15 másodperces videó egyrészt megerősíti, hogy Forza 750-nek fogják hívni a típust, illetve mutatnak egy gyújtásgombot, egy TFT műszerfalat és két lámpát.
Az A1-es jogsihoz passzoló Forza 125 és az A2-es jogsival vezethető Forza 300 után ez lesz a nagyágyú, amely leváltja az Integrát. A műszaki alapok maradnak, tehát 750-es sorkettes blokk, a DCT és az acélcső váz, de alaposan belenyúlnak - egyfelől azért, hogy teljesítse az Euro5-öt, másrészt hogy méltó ellenfele legyen a Yamaha TMAX-nak és a BMW C650-nek.
Mindenki téged akar lenyomni
Ha a magyar közúti tulkok reakciójából indulunk ki, akkor a Honda tökéletesen eltalálta az európai ízlést a Forzával. Amúgy meg egy durván takarékos, jó városi gép, sose legyen rosszabb robogód.

Megjelenésben és kidolgozásban várhatóan az X-ADV-hoz fog közelebb esni, tehát odafigyelnek a kidolgozásra, legalábbis a TFT műszerfal, a menetmódok, a ledes lámpák, a kipörgésgátló és a kulcsnélküli indítás mind erre engednek következtetni. Sőt, a képernyőről készült snittet alaposan megnézve feltűnik, hogy a bal felső sarokban ott van egy BT és egy mobiltelefon ikon, tehát a műszerfalat párosítani lehet mobil eszközökkel.
Már nem kell sokat aludni, hogy minden kiderüljön róla, október 14-én lesz a hivatalos bemutató, és addig folyamatosan csepegtetni fogják az információkat.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.