Belenyúlnak a 650-es Hondákba
A Hondánál 2021 nagy újdonsága a Forza 750 lesz, de mellette csendben frissítenek más modelleket is, például a 650-eseket, valamint az Africa Twin is kap egy új színt - egy klasszikus HRC vörös-kék-fehér fényezést, de egyébként nem nyúlnak hozzá. Minek is, 2020-as modell.
Ezek már mindent tudnak
Csak a hangsúlyok vannak máshol: egyik inkább kényelmes, a másik pedig inkább ügyes.

Bár a CB650R és a CBR650R sem számítanak öregnek, mind a kettő 2019-ben jelent meg, most mégis kicsit frissítik őket. A legfontosabb változás, hogy mind a kettő új futóművet kap, a kifutó széria első villáit Showa SF Big Piston telókra cserélik, melyeknél az egyik szárban van a rugó, a másikban a csillapítás.
Végre hagynak motorozni
A platformstratégia csúcsa, de ami ennél fontosabb: kijavította az előd gyalázatát.
Ezen felül belenyúlnak a blokkba is, hogy teljesítsék az Euro5-öt, ehhez átírják az ECU-t, módosítanak a veztengelyek profilján és átdolgozzák a kipufogót és a katalizátort. A motor teljesítménye nem fog változni, és érdemben a súlya sem, mindössze 500 gramm tömegnövekedésre kell számítani.
Ezen felül pár aprósággal feldobják a két 650-est, ilyen például az ülés alá épített USB-C aljzat, valamint módosítanak a műszerfalon, hogy jobban leolvasható legyen.
A formán is faragnak, az oldalsó paneleket és a rendszámtáblatartót is lecserélik, az utóbbi ráadásul fémből fog készülni, nem műanyagból, mint eddig. A CB-re új kormány is kerül, amely állítólag javít a kezelhetőségén.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.