A Kawasaki november 23-án fogja leleplezni a 2021-es újdonságait, szám szerint hatot, melyekről egy rövid, sok információt nem tartalmazó teasert közöltek. Az eddigi hírek alapján azt azért sejteni lehet, hogy nem csak új fényezésekkel készülnek a következő szezonra.
A legdurvább dobás az új ZX-10R és ZX-10RR lesz, amely ha nem is lesz teljesen új modell, de igen erős faceliftnek ígérkezik: a Kawasakin egyre nagyobb a nyomás a Superbike VB-n, és ugyan Jonathan Rea tavaly és idén is kilábalt a szezon eleji gödörből, az már látszik, hogy a Ducatin kívül a Yamaha és a Honda is már nyakában liheg, valamint jövőre érkezik a BMW M 1000 RR is.
A valaha volt legdurvább BMW: M 1000 RR
Szériában olyan lesz, mint az S 1000 RR versenyzésre megépítve.
Emellett lehetett olyat is hallani, hogy Rea újabb hároméves szerződésének egyik feltétele volt, hogy a Kawasaki előálljon valami újjal.
A nagyágyúknál maradva, lehet számítani egy új H2-re is, amelyet hozzáigazítanak az Euro5-höz, de hogy egy új sport-túra változat lesz-e, vagy meglépik a korábban már pletykált kompresszoros Vulcant, az még nem világos.
Jön a sátán, és indexel!
Visszafogták, de így is 200 lóerő, és viszi a háromszázat. És ez egy túramotor.
Ezek mellett készülnek az offroadosoknak is, és ez egy elég nagy kérdőjel, hogy pontosan mivel. Logikus lehet egy frissített KLX250, míg ha elrugaszkodunk a szigorú realitások talajáról, akkor álmodhatunk egy középsúlyú túraenduróról, egy KLR 650-ről vagy KLX 700-ról, mellyel a V-Strom, a Ténéré 700 és a KTM 790 Adventure ellen indulnának harcba.
Végre a terepet is komolyan vették
A túraenduróknak általában csak az egyik fele igaz, a túra. Általában. Ebben viszont nincs csúsztatás.
És ha már szóbakerült a mindenes szegmens, időszerű lenne a Versys 650-hez is nyúlni, ha nem is alapjaitól újrahúzva, de egy finom frissítést elbírna, hogy még pár évig piacképes legyen - ne feledjük, hogy jövőre érkezik a felújított Honda CB500X, és jó eséllyel a V-Strom 650-et is frissíti a Suzuki.
Egyelőre megtartja V-motorokat a Suzuki
Bár kisebb kategóriákban a soros kéthengereseké a pálya, a V-Strom 650 továbbfejlesztve még pár évig velünk marad.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.
- Hírek
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.