Mi lehet a hamarosan érkező hat új Kawasaki?

2020.10.01. 15:27

A Kawasaki november 23-án fogja leleplezni a 2021-es újdonságait, szám szerint hatot, melyekről egy rövid, sok információt nem tartalmazó teasert közöltek. Az eddigi hírek alapján azt azért sejteni lehet, hogy nem csak új fényezésekkel készülnek a következő szezonra.

A legdurvább dobás az új ZX-10R és ZX-10RR lesz, amely ha nem is lesz teljesen új modell, de igen erős faceliftnek ígérkezik: a Kawasakin egyre nagyobb a nyomás a Superbike VB-n, és ugyan Jonathan Rea tavaly és idén is kilábalt a szezon eleji gödörből, az már látszik, hogy a Ducatin kívül a Yamaha és a Honda is már nyakában liheg, valamint jövőre érkezik a BMW M 1000 RR is.

Kapcsolódó
A valaha volt legdurvább BMW: M 1000 RR

A valaha volt legdurvább BMW: M 1000 RR

Szériában olyan lesz, mint az S 1000 RR versenyzésre megépítve.

Emellett lehetett olyat is hallani, hogy Rea újabb hároméves szerződésének egyik feltétele volt, hogy a Kawasaki előálljon valami újjal.

A nagyágyúknál maradva, lehet számítani egy új H2-re is, amelyet hozzáigazítanak az Euro5-höz, de hogy egy új sport-túra változat lesz-e, vagy meglépik a korábban már pletykált kompresszoros Vulcant, az még nem világos.

Kapcsolódó
Jön a sátán, és indexel!

Jön a sátán, és indexel!

Visszafogták, de így is 200 lóerő, és viszi a háromszázat. És ez egy túramotor.

Ezek mellett készülnek az offroadosoknak is, és ez egy elég nagy kérdőjel, hogy pontosan mivel. Logikus lehet egy frissített KLX250, míg ha elrugaszkodunk a szigorú realitások talajáról, akkor álmodhatunk egy középsúlyú túraenduróról, egy KLR 650-ről vagy KLX 700-ról, mellyel a V-Strom, a Ténéré 700 és a KTM 790 Adventure ellen indulnának harcba.

Kapcsolódó
Végre a terepet is komolyan vették

Végre a terepet is komolyan vették

A túraenduróknak általában csak az egyik fele igaz, a túra. Általában. Ebben viszont nincs csúsztatás.

És ha már szóbakerült a mindenes szegmens, időszerű lenne a Versys 650-hez is nyúlni, ha nem is alapjaitól újrahúzva, de egy finom frissítést elbírna, hogy még pár évig piacképes legyen - ne feledjük, hogy jövőre érkezik a felújított Honda CB500X, és jó eséllyel a V-Strom 650-et is frissíti a Suzuki.

Kapcsolódó
Egyelőre megtartja V-motorokat a Suzuki

Egyelőre megtartja V-motorokat a Suzuki

Bár kisebb kategóriákban a soros kéthengereseké a pálya, a V-Strom 650 továbbfejlesztve még pár évig velünk marad.

Az oldalról ajánljuk

Nyerj vasárnap, adj el hétfőn
  • Tesztek

Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9

Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.

április 13., 14:20
Guminyomás is lefújhat a dobogóról
  • Közélet

Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.

Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.

április 14., 16:58
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
  • Hírek

Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?

Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.

április 14., 15:47
700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója
  • Hírek

700 köbcentire nőtt a Moto Morini túraendurója

Több erővel talán már elég lesz a löket a Moto Morini X-Cape 700-ban.

4 órája
MotoGP Katar - 2025.
  • Magazin

MotoGP Katar - 2025.

április 14., 15:11