A G 310 GS-t 2016-ban mutatták be, és mostanra megérett egy alapos frissítésre - azóta alaposan átalakult a piac, már nem a V-Strom 250 és a Versys 300 az ellenfél, hanem közben megjelent a KTM 390 Adventure is, amely feladta a leckét.
Az ortodoxok felsírnak
Eddig az volt a zsinat tárgya, hogy egyhengeres motor lehet-e igazi BMW. Most pedig itt van ez.

A 313 köbcentis blokkot már csak az Euro5 miatt is tovább kellett fejleszteni, ride by wire gázkart kapott, a teljesítménye pedig 34 lóerő. A tengelykapcsoló anti hopping mechanikát kapott, hogy féktávon az erőszakos visszaváltásoknál se álljon keresztbe, illetve állítható kuplungkarral látták el.
Ezen túl új led fényszórót és ledes irányjelzőt kap, átszabták az orrát, illetve új színeket vezettek be - például azt a fekete-sárga-ezüst kombinációt, amivel a BMW a GS sorozat 40. évfordulóját ünnepli.
Jön a 40. évfordulós R 1250 GS és Adventure
40 éve jelent meg a BMW GS sorozata, különkiadással és műszaki újdonságokkal ünneplik.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.