A BMW átdolgozta a legkisebb túraenduróját is

2020.10.06. 12:13 Módosítva: 2020.10.06. 12:14

A G 310 GS-t 2016-ban mutatták be, és mostanra megérett egy alapos frissítésre - azóta alaposan átalakult a piac, már nem a V-Strom 250 és a Versys 300 az ellenfél, hanem közben megjelent a KTM 390 Adventure is, amely feladta a leckét.

Kapcsolódó
Az ortodoxok felsírnak

Az ortodoxok felsírnak

Eddig az volt a zsinat tárgya, hogy egyhengeres motor lehet-e igazi BMW. Most pedig itt van ez.

A 313 köbcentis blokkot már csak az Euro5 miatt is tovább kellett fejleszteni, ride by wire gázkart kapott, a teljesítménye pedig 34 lóerő. A tengelykapcsoló anti hopping mechanikát kapott, hogy féktávon az erőszakos visszaváltásoknál se álljon keresztbe, illetve állítható kuplungkarral látták el.

Ezen túl új led fényszórót és ledes irányjelzőt kap, átszabták az orrát, illetve új színeket vezettek be - például azt a fekete-sárga-ezüst kombinációt, amivel a BMW a GS sorozat 40. évfordulóját ünnepli.

Kapcsolódó
Jön a 40. évfordulós R 1250 GS és Adventure

Jön a 40. évfordulós R 1250 GS és Adventure

40 éve jelent meg a BMW GS sorozata, különkiadással és műszaki újdonságokkal ünneplik.

Az oldalról ajánljuk

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36