Már csak nyolc nap van hátra a Honda Forza 750 bemutatójáig, és a legfrissebb teaserben lényegében már megmutatják a teljes formát. Az már világos, hogy a 745 köbcentis NC750 blokkot fejlesztették tovább, amelyhez továbbra is duplakuplungos váltó tartozik.
Az is beigazolódott, hogy az X-ADV megoldásait vitték tovább, például a kipufogó pozíciója is arra emlékeztet, illetve a lengővilla is hasonlónak tűnik. A fordított első villa és a radiális féknyergek is az X-ADV receptjét követik, de itt 17-es öntött felniket tettek a motor alá. A Forza 750 a trendeknek megfelelően ledes világítást kap elöl-hátul, a forma pedig sportosan éles vonalakból áll.
Motorod is milyen?
Dörzsölöd a szemed, mi? Szemből kemény enduro, aztán meglátod oldalról, és …
Mivel a TMAX ellenfelének szánják, árban is oda lövik majd be. Jelenleg a TMAX alapára négymillió, a csúcsmodell TMAX DX 4,5-ről indul, vagyis a Forzát is 4 millió környékére lövik be, nagyjából az XADV mostani szintjére.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.