Minimál fejlesztést kap csak a Suzuki SV650 és V-Strom 650
Már írtunk arról, hogy a Suzukinál ugyan dolgoznak egy 700-as soros kéthengeres blokkon, de az egyelőre még nem váltja le az SV650-et és a V-Strom 650-et. A 650-es V2-es blokk már egészen 1999 óta velünk van, ami azt jelenti, hogy már amerikában is ihatna sört, ezzel ez az egyik legrégebbi, folyamatosan a kínálatban tartott blokk a piacon.
Egyelőre megtartja V-motorokat a Suzuki
Bár kisebb kategóriákban a soros kéthengereseké a pálya, a V-Strom 650 továbbfejlesztve még pár évig velünk marad.

A SV650 és a V-Strom 650 lekeverése jelentős visszaesést jelentene a Suzuki európai eladásaiban, így érthető, hogy próbálják őket a felszínen tartani, amíg csak lehet. Jövőre várhatóan a legminimálisabb módosításokkal hozzáigazítják őket az Euro5-höz, illetve ezen felül egy óvatos esztétikai frissítésre számítunk, de lehet, hogy optimista hozzáállás azt remélni, hogy a V-Strom külsejét hozzáigazítják a 1050-hez.
Mutatok egy jó V2-est: EZ AZ!
Nem én vagyok a hülye, már a Ducati Monster tervezője is lelkesedett ezért a blokkért!

Az olasz Moto.it értesülése szerint a 2021-es SV és V-Strom 650 a homologizációs papírokban 3 lóerőt gyengülnek, és némileg nő a tömegük, amiből arra lehet következtetni, hogy nagyobb katalizátort kapnak, és visszavágnak a csúcsteljesítményből, hogy a még a kibocsátási előírások előtt tervezett blokkok tudják a legújabb szabványokat. Ha ez igaznak bizonyul, a V-Strom 66 lóerős lesz, míg az SV 73 LE-t fog tudni, de élek a gyanúval, hogy ez a teljesítménycsökkenés inkább az SV-t érinti.
A jedi elmehet az anyjába
Az egy dolog, hogy visszatért az SV650, de atyám, mit tud ez a blokk!
Az látszik, hogy a V2-es fejlesztésére már nem fordítanak jelentősebb energiát és költségvetést, inkább a soros kéthengeres platformban látják a jövőt - ám mivel a Suzukinál igen lassan zajlik a fejlesztés, nehéz megmondnai, hogy ez a jövő mikor jön el.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.