Írtunk arról, hogy a Kawasaki idén hat újdonsággal készül, melyek közül az egyik a ZX-10RR lesz. Bár az RR-rel együtt frissítik a lakossági (már ha mondhatunk ilyet egy 1000-es sportmotorról) ZX-10R-t is, a lényeg a homologizációs modell lesz, mely a Superbike VB-s versenymotor alapját adja.
Mi lehet a hamarosan érkező hat új Kawasaki?
Lesz minden, új superbike, feltöltött motor és terepre is készülnek valamivel.

Egyelőre kevés információ szivárgott ki a típusról, azt viszont tudni, hogy a váz érdemben nem fog változni - ez jelenleg is a Ninja talán legerősebb pontja, és az ezáltal biztosított fordulékonyságot Jonathan Rea fantasztikusan ki tudja használni a jóval erősebb Ducatik ellen.
A 2021-es nagy újítást a blokkban kell keresni, melyet 210 lóra, vagy még tovább is fel fognak húzni, vagyis nagyságrendileg ott lesz a CBR1000RR-R és az aktuális Panigale V4 szintjén.
Az új isten
Utcán is használható versenymotort akartatok, ami mindent múltidőbe tesz? Megkaptátok.
217 lóerőre nem méltó mindenki
Én sem vagyok az. Az elődeivel ellenben ez nem a népnek szól. Nagyon nem.
A nagyobb teljesítményhez újraírt elektronikára is lehet számítani, és egyre valószínűbb, hogy lecserélik a Casio-dizájnú régi műszerfalat is valami modernebbre. Az már csak tipp, hogy a Kawasaki elkezdi-e az aerodinamikai fejlesztéseket - eddig elég jól elvoltak a Superbike-ban szárnyak nélkül, de nem kizárt, hogy a H2R után a ZX-10RR is kap aerodinamikai elemeket.