A Honda megújítja 2021-re a teljes Forza sorozatot, frissítik a 125-öst, 350-esre növelik a 300-ast és végre bemutatták a már sokat emlegetett 750-es csúcsmodellt.
A 125-ös legfontosabb újítása a nagyobb tartományban állítható elektromos szélvédő, került a kesztyűtartóba egy USB aljzat és alapáras lesz a kipörgésgátló és a kulcsnélküli indítás. A gyári fogyasztásértéke 2,34 liter/100 km, ami a start-stop rendszerrel nem is tűnik hihetetlennek. A teljesítménye 14,9 lóerő, a végsebessége pedig 108 km/h.
A Forza 350 a háromszázas továbbfejlesztett változata. A 125-öshöz hasonlóan ezen is módosítottak az elektromosan állítható plexin és a szivargyújtóaljzatot USB-re cserélték, illetve megjelent a Honda Smartphone Voice Control System, mellyel menet közben hangvezérléssel fogadhatunk hívásokat a bluetoothon csatlakoztatott mobiltelefonunkon.
Az 50 köbcentivel megnövelt blokk 29,2 lóerőt tud, a legnagyobb nyomatéka 31,5 Nm, amellyel már 137 km/h a végsebessége. A fogyasztása a gyári adat szerint 3,3 liter/100 km. Ehhez lekönnyítették a főtengelyt, nagyobb átmérőjű fojtószelepet építettek be, növelték a szívószelepek méretét és javítottak a dugattyúk hűtésén, illetve hidraulikus vezérműláncfeszítővel látták el. A 350-es Forzához is alapáron jár a kipörgésgátló és a kulcsnélküli indítás.
A legérdekesebb azonban a nagyágyú, a Forza 750, amely az NC750D Integrát nyugdíjazza. A 745 köbcentis, soros kéthengeres blokk és a DCT váltó módosításokkal ugyan, de megmarad, viszont megjelenik benne a három állásban állítható kipörgésgátló, és lényegében mindenét átdolgozták.
A 17-es első kerékhez 15-ös hátsó tartozik, alumínium lengőkart terveztek hozzá, a lassításnál pedig dupla első tárcsafék és radiálisan rögzített nyergek dolgoznak. A okostelefonok hangvezérlése, a kulcsnélküli indítás és a USB aljzat ennél a tipusnál is megvan.
A váz acélcsövekből áll, amihez 41 mm-es átmérőjű fordított telókat tettek előre. A tárolórekesz 22 literes, ezen felül pedig egy kesztyűtartóba lehet még pakolni.
A kéthengeres 58,6 lóerőt ad le (létezik belőle 35 kW-os változat), ennél már ride by wire gázkar adja a parancsot az injektornak. A legnagyobb nyomatéka 69 Nm, de ami igazán parádés, hogy a gyári adat szerint elvan 3,6 literrel százon - ez a DCT előnye, nem dobja meg úgy a fogyasztást, mint egy nagyobb hajtási veszteséggel rendelkező CVT.
A Forza 750 árát a fő ellenfél, a Yamaha Tmax szintjére lőtték be, 3 989 000 forint lesz.