Jön az alap KTM 890 Adventure is
Két hete leplezte le a KTM a 890 Adventure R-t és a Rally-t, ami kapcsán feltűnhetett a figyelmes olvasónak, hogy nincs 890-es alapváltozat. De lesz, 2021-re jön, az ára pedig nagyjából 150-160 ezer forinttal lesz több, mint az alap 790 Adventure-nek.
A KTM elkészítette a leginkább terepképes túraendurót
Bemutatták a KTM 890 Adventure R-t és az ultrabrutál 890 Adventure R Rally-t.

A 890-es alapmodell a 2 mm-rel nagyobb furatnak és a 3 mm-rel hosszabb löketnek köszönhetően 105 lóerős és 100 Nm nyomatékú lesz, ami szép előrelépés a 790-es 95 lóerejéhez és 88 Nm-éhez képest.
Autópályatempóval terepen
A KTM rajongói könnyű, kezes, terepen is ügyes túramotort kértek. Felárért meg is kapják.
Ezen felül lecserélik a hátsó gátlót, a fékeket és a kipörgésgátlót is egy fejlettebb rendszerre. Az extralistán pedig ott lesz a tempomat, a kétirányú gyorsváltó, a fűtött ülés és -markolat és a különböző táskák és dobozok.

A középsúlyú kalandmotorok mezőnyét a KTM ezzel alaposan lefedi - és mivel most ez a műfaj kimondottan pezseg, érdemes is odatenniük magukat.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.