Levédette a Honda Rebel 1100-at
Érthetetlen volt, hogy a Honda miért engedi meg magának azt a luxust, hogy az Africa Twin számára kifejlesztett blokkot ne használja más műfajban is - pont a platformozás mestereitől szokatlan, hogy a két Africa Twin változaton kívül semmihez nem használták fel az először 1000, majd 1100 köbcentisre növelt soros kéthengeresüket. Idén tavasszal jött először egy pletyka, hogy jó eséllyel egy Rebel 1100-hoz fogják felhasználni, és most ez bejönni látszik.
Ezek már mindent tudnak
Csak a hangsúlyok vannak máshol: egyik inkább kényelmes, a másik pedig inkább ügyes.

Le is védették a Rebel 1100-at a DCT-s blokkal, illetve szabadalmaztattak hozzá egy új hátsó futóművet, illetve egy katalizátor-elrendezési módot.
A futómű újítása, hogy az előfeszítést beállító tárcsát védik a véletlenszerű elfordítástól. Ami ennél érdekesebb, hogy a képen egy külső gáztartályos rugóstag látható, ami alapján arra következtethetünk, hogy a Rebel 1100 az 500-asnál komolyabb futóművet fog kapni.
Majd egy modellel feljebb...
Ha szereted, hogy rendesen leér a lábad a nyeregből, és... Tulajdonképpen nincs "és".
Arról, hogy mikor jelenik meg típus, nincs információnk.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.