Alig jelent meg a BMW R 18, kiadtak egy újabb változatot, az R 18 Classic-ot. A Classic műszaki újdonságot nem hoz, mind a váz, mind az 1800 köbcentis, 90 lóerős, 158 Nm nyomatékú bokszermotor ugyanaz, az elektronikában is csak annyi az eltérés, hogy ehhez alapáron jár a tempomat.
A BMW leleplezte az R18-at
Ez lett a BMW új cruisere. Nem tanulmány, ez már a szériaváltozat.

A külsőn viszont faragtak, a 19-es első kerék helyére egy ballonos gumival szerelt 16-os került - így a tengelytáv, a villaszög és az utánfutás nem módosult.
Az ülés párnázata vastagabb lett, és az ülésmagasság is nőtt két centit, a láb széles trepniken pihen, került fel egy levehető szélvédő, és 15,5 literes oldaldobozok teszik túrázásra alkalmasabbá. Ezen felül kerültek rá nagy ködlámpák - így minden extrával 20 kilót hízott.
A jövőben további R 18 variációkra lehet számítani - a Classic-kal egyértelműen a Harley-Davidson Heritage Classic vevőire mennek rá, és várhatóan később mélyen benyomulnak a Harley vadászterületére egy bobberrel és egy klasszikus baggerrel.
Öregapám rendesen kipattintotta magát
Már a neve is a klasszikus értékeket hangsúlyozza, hát akkor mi ez a sok technó?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.