A Yamaha BW/BWS meghatározó modell volt, ha nem is az első tereprobogó volt, már ha létezik egyáltalán ez a kategória, de mindenképpen a legismertebb típus a műfajban. A 12-es felnire húzott ballonos gumival és a jópofa formával mostanra ikon lett, és ami a legjobb: egy új, igen vagány változatot mutattak be belőle - egyelőre csak Tajvanon, de legyünk optimisták.
A BW sorozat a 80-as években jelent meg, és a terepjáróképesség inkább csak a többi robogóhoz képest volt jó, de a koncepció bevált - most pedig, amikor a SUV-ok és túraendurók korszakának a közepén vagyunk, mindenképpen jó húzás volt leporolni.

Az új BWS megtartja a klasszikus vonásokat, például a régi BW-k kettős fényszóróját és a haszongépjármű-szerű felépítését, ugyanakkor kellemesen modern, sőt, én még a Harley Panamericát is belelátom.
Elkészült a Harley első túraendurója
Kicsit későn ültek fel erre a divathullámra, de mennyire erősen indítanak!
Az új BWS 125 köbcentis blokkal készül, mely várhatóan 10 lóerővel és 9,6 Nm-rel gazdálkodik - nem sok, de elég lesz a 127 kilós robogónak. Ha valóban elhozzák Európába, izgalmas ellenfele lesz a Honda XADV 150-nek.
Európába is jön a Honda X-ADV150
Az X-ADV 750 kistesója kevésbé lesz enduró.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.