Új arcot kap a Yamaha MT-07

2020.11.04. 08:08

Frissítik a Yamaha MT-07-et a 2021-es évre, a ráncfelvarrásra elsősorban az Euro5 miatt van szükség, és nem nyúltak olyan mélyen bele, mint ahogyan az MT-09-be, csak a blokkon igazítottak és a pofázmányt szabták át.

Szükséges is feldobni a típust, hiszen jövőre a közepes motorok piaca felpezsdül, olyan újdonságok jönnek a kategóriában, mint a Triumph Trident és az Aprilia RS 660.

Kapcsolódó
Itt a Triumph Trident 660

Itt a Triumph Trident 660

Megérkezett az angolok válasza a Yamaha MT-07-re és a Honda CB650R-re.

Ahhoz, hogy az MT-07 CP2-es blokkja hozza az Euro5-öt, átdolgozták a szívó és kipufogóoldalt, az ECU-t és a befecskendezést, a teljesítmény pedig így 72 lóerő lesz - minimális a veszteség az aktuális modell 75 lóerejéhez képest.

A csúcsteljesítménynél jelentkező veszteségért kárpótolnak majd a nagyobb fékek, az eddigi 282 mm tárcsákat 298 mm-esekre cserélik. A külső átszabása már véleményes, az új MT-07 rovararcot kap, amellyel felzárkózik az új 09 és az idei MT-03 stílusához.

Kapcsolódó
Vagy az árával van bajom, vagy minden mással

Vagy az árával van bajom, vagy minden mással

Nem a kategóriatársainál, hanem a nagyobb használtaknál kéne jobbnak lennie.

Átdolgozzák az LCD műszerfalat, ezen felül szélesebb lesz a kormány, valamint módosítják az ülést és a tankot is.