Idő előtt kiszivárgott a 2021-es Kawasaki Ninja ZX-10R, az ausztrál típusjóváhagyási dokumentumokból származó képek és információk kerültek fel az internetre.
A hivatalos bemutató ugyan csak november 23-án lesz, már most megjelentek róla a képek. A fotókon a fejete-zöld a Ninja ZX-10R, míg a zöld motor a világbajnokságra szánt homologizációs alap ZX-10RR.
Az aktuális modellhez képest a leglátványosabb újdonság a fejidom, lecserélték az agresszív, de mégis letisztult orrot erre a nagyon éles vonalakból álló, leginkább a H2-re emlékeztetőre. Sőt, élhetünk a gyanúval, hogy ahol a H2-nek az első légbeömlője van, ott a ZX-10R-en lámpa lesz, de ezt elég nehéz biztosra mondani ezen fotók alapján.
Az viszont látszik, hogy bár szinte biztosra vettük, hogy a 2021-es Ninján már lesznek aerodinamikai szárnyak, akárcsak a Superbike VB szinte összes versenygépén, ez nem jött be, úgy tűnik, hogy a Kawasaki megoldotta máshogy a leszorítóerőt.
A tömegen nem faragtak, mind a száraz, mind a menetkész tömeg egyezik az aktuális szériával, és a teljesítmény illetve a nyomaték is változatlan, az alapmodellnél 200 ló, annyi az újdonság, hogy 13200-as fordulaton érkezik, míg az idei motornál 13500-nál van a csúcs, az RR pedig 201 lóerőt tud 14000-nél, míg az aktuális RR ugyanezt 13500-nál adja elő. Tehát az egyiknél lejjebb jött a teljesítménycsúcs, a másiknál pedig feljebb kúszott.
Újdonságnak így inkább az számít, hogy az alapmodell is megkapja a külső gáztartályos első villát, illetve nagyon valószínű, hogy elektronikában lesz nagy előrelépés. Ezen kívül örülhetünk a visszapillantóba épített indexnek és a színes TFT kijelzőnek. Bár a kis felbontású képek alapján nehéz biztosan mondani, de úgy tűnik, hogy a váz érdemben nem változik.