Jövőre érkezik a Bimota KB4

2020.11.06. 12:58

A Bimota megerősítette, hogy 2021. márciusában elkezdődik a Bimota KB4 retró sportmotor gyártása, de egyelőre csak limitált darabszámban. A részletekbe nem mentek nagyon bele, de azt elárulták, hogy a motorra TFT kijelző fog kerülni, lesz benne kanyar-ABS, dőlésszögérzékeny kipörgésgátló, gyorsváltó és üzemmódkapcsoló, valamint el lesz látva tempomattal és bluetooth kapcsolattal.

A retró vonalakhoz modern kiegészítők tartoznak majd, például Brembo fékek, Öhlins futómű és OZ kovácsolt felnik. Bár korábban arról volt szó, hogy félaktív futómű kerül majd alá, most pontosították, hogy hagyományos állítási lehetőségek lesznek. A motor magassága egy excenteres megoldással lesz állítható, tehát a tulajdonos finomhangolhatja, attól függően, hogy a stabil egyenesfutás vagy a penge kanyarvétel a fontosabb számára.

A KB4 blokkja a Kawasaki Ninja 1000SX-ből származik majd, tehát egy 1043 köbcentis, soros négyhengeres lesz benne, 142 lóerővel és 113 Nm nyomatékkal. Bár a teljes specifikáció még ismeretlen, a stílus és a teljesítmény alapján a KB4 közvetlen riválisa lesz az MV Agusta Superveloce 800-nak.

Az oldalról ajánljuk

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21