Pengén néz ki a frissített Ducati XDiavel
A Ducati előállt cruiseresebb XDiavel (a Diavel 1260 inkább roadster, mint már megfejtettük) frissített változatával. Ennek két fő újítása van, egyfelől az új fényezés, másrészt erősebb lett: míg a kifutó, Euro4-es modell 150 lóerős volt, az új, Euro5-ös blokk már 158 lóerőt tud.
Nem pózer, POWER!
Az erő megvan, de a cruiserséget nagyítóval kell keresni. Ez minden félreértés alapja.

A meglévő XDiavel S mellett az alapmodell az XDiavel Dark névre hallgat, és a nevéből kitalálható, hogy mindenét befeketítik, és lesz egy harmadik változat XDiavel Black Star néven, kovácsolt alu kerekekkel, Brembo M50 féknyergekkel, fekte-szürke-piros fényezéssel.
Az XDiavel és a Diavel között a legfőbb különbség, hogy az X-es változat előretolt lábtartókkal, szíjhajtással és finoman cseppalakú tankkal rendelkezik.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Új Moto Guzzi V7 Sport 2025-re: 67 lóerő, IMU és dupla tárcsafék
Túlzás lenne sportosnak hívni a V7 Sportot, de az új villák, a radiálisan rögzített dupla Bermbók és a hajszálnyi erőnövekedés mégis jelent valamit.
- Hírek
A szuperbrutál Harley-Davidson, amiről az Euro5+ miatt lemaradunk
A Harley-Davidson CVO Road Glide RR-ben nem vicc a két "R" betű. Csak éppen nekünk nem lesz hozzá semmi közünk.
- Hírek
Sportos cruisergumi a nagytestűekhez
A Pirelli Diablo Powercruiser pontosan az, ami: nagy tömeghez és a világ összes nyomatékához tervezett, de hegyes profilú gumi.
- Hírek
Sorhármas Benelli? Jöhet! Automata? Hááát...
Jó, igazából a QJ Motor szabadalmaztatott sorhármas motort, de a Benelli hagyományokat nyilván hülyére fogják lovagolni vele.