Pengén néz ki a frissített Ducati XDiavel
A Ducati előállt cruiseresebb XDiavel (a Diavel 1260 inkább roadster, mint már megfejtettük) frissített változatával. Ennek két fő újítása van, egyfelől az új fényezés, másrészt erősebb lett: míg a kifutó, Euro4-es modell 150 lóerős volt, az új, Euro5-ös blokk már 158 lóerőt tud.
Nem pózer, POWER!
Az erő megvan, de a cruiserséget nagyítóval kell keresni. Ez minden félreértés alapja.

A meglévő XDiavel S mellett az alapmodell az XDiavel Dark névre hallgat, és a nevéből kitalálható, hogy mindenét befeketítik, és lesz egy harmadik változat XDiavel Black Star néven, kovácsolt alu kerekekkel, Brembo M50 féknyergekkel, fekte-szürke-piros fényezéssel.
Az XDiavel és a Diavel között a legfőbb különbség, hogy az X-es változat előretolt lábtartókkal, szíjhajtással és finoman cseppalakú tankkal rendelkezik.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Motoros újságíró élete és szenvedése a jéghideg skót esőbenTeszt: Triumph Tiger 1200 GT Pro
Vigyázat, az anyag nyomokban Triumph Tiger 1200 GT Pro-t tartalmaz, de inkább azokról szól, akik nem nem akarnak örökké élni.
- Hírek
Új Moto Guzzi V7 Sport 2025-re: 67 lóerő, IMU és dupla tárcsafék
Túlzás lenne sportosnak hívni a V7 Sportot, de az új villák, a radiálisan rögzített dupla Bermbók és a hajszálnyi erőnövekedés mégis jelent valamit.
- Hírek
Még mindig tud csiszolni a 765-ös Moto2-es versenyblokkon a Triumph
Üreset rúgni versenyen? Azt már nem lehet! Frissített egy nagyot a Triumph a Moto2-es hajtásláncon, most így néz ki a váltókiosztás: N-1-2-3-4-5-6.