A múlt század közepén a BSA még az egyik legismertebb motorgyártó volt, majd a csőd és némi hánykolódás után végül a Mahindra tulajdonába került a márkanév, akik jövőre újra beindítják a termelést, mégpedig az Egyesült Királyságban.

A Mahindra Group elnöke Anand Mahindra személyesen támogatja a projektet, és nem csak szimplán retró motorokat akarnak gyártani, hanem számos elektromos modellt is.
A népautó hülyeség?
Mahindra nem hisz a népautóban, de vállalatbirodalma katonai járműveit időnként kipróbálja.
A gyártás a tervek szerint 2021. közepén indulna a birminghami Small Heath-i üzemben, nem messze az egykori eredeti gyár helyétől. Első körben egy kutatóintézetet húznak fel a fejlesztésekhez, aminek egy éven belül készen kell lennie.
A márka újjáélesztéséhez a brit kormány is hozzájárult 4,6 millió font támogatással, ugyanis a gyár és a fejlesztőközpont legalább 255 új munkahelyet teremt.

Miután megvan a fejlesztőközpont és a gyár, elkezdik a villanyos projektet, majd utána jönnek a hagyományos, benzines modellek - ezekről viszont egyelőre semmit nem tudni, azt leszámítva, hogy a Guardian 2 és 4 millió forint közötti motorkerékpárokról írt, vagyis nem a Norton ligájában fognak játszani, és a Triumph kínálatát is inkább csak alulról támadják.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.