A múlt század közepén a BSA még az egyik legismertebb motorgyártó volt, majd a csőd és némi hánykolódás után végül a Mahindra tulajdonába került a márkanév, akik jövőre újra beindítják a termelést, mégpedig az Egyesült Királyságban.
![](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/1390/13902/139021/13902170_722268_944d07905078ed0ab45b93fbf0218279_wm.jpg)
A Mahindra Group elnöke Anand Mahindra személyesen támogatja a projektet, és nem csak szimplán retró motorokat akarnak gyártani, hanem számos elektromos modellt is.
A gyártás a tervek szerint 2021. közepén indulna a birminghami Small Heath-i üzemben, nem messze az egykori eredeti gyár helyétől. Első körben egy kutatóintézetet húznak fel a fejlesztésekhez, aminek egy éven belül készen kell lennie.
A márka újjáélesztéséhez a brit kormány is hozzájárult 4,6 millió font támogatással, ugyanis a gyár és a fejlesztőközpont legalább 255 új munkahelyet teremt.
![A "fiatal" Csikós Zsolt veterán BSA alkatrészekkel játszik a konyhában](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/3538/35383/353834/35383405_2707055_ec378c5a63a8cd9c9bf60d13cd353769_wm.jpg)
Miután megvan a fejlesztőközpont és a gyár, elkezdik a villanyos projektet, majd utána jönnek a hagyományos, benzines modellek - ezekről viszont egyelőre semmit nem tudni, azt leszámítva, hogy a Guardian 2 és 4 millió forint közötti motorkerékpárokról írt, vagyis nem a Norton ligájában fognak játszani, és a Triumph kínálatát is inkább csak alulról támadják.