A Kawasaki feléleszti a Meguro nevet

2020.11.19. 15:31

A Meguro volt a 40-es és az 50-es években a legnagyobb japán motorgyártó, amelyet aztán a Kawasaki Heavy Industries kebelezett be 1964-ben - erről írtunk már, ahogyan arról is, mi köze a W800-nak a Meguróhoz: a BSA A7-ről koppintott Meguro T1 adta a W800-hoz az ihletet.

Kapcsolódó
Megölsz, te átkozott szerelem

Megölsz, te átkozott szerelem

Nincs harag. Nincs sietség. Nincs stressz. Nincs pénzem, pedig ha valamit megvennék, akkor ez az.

Eddig is voltak jelek arra, hogy a Kawasaki feltámasztaná a márkanevet, és most meg is lépték egy átbrandelt W800-zal, melyet ezentúl már Meguro K3-nak hívnak.

Csak minimálisan módosítanak rajta, nagyobb, 19-es első kereket tesznek alá, meghintik egy kis prémium kozmetikával és fűthető markolattal, és a W800-nál némileg drágábban fogják árusítani 2021. február 1-től, szigorúan belpiacon - Európába biztosan nem fog jönni, hiszen az Euro4-es blokkhoz nem nyúltak.

A 773 köbcentis, soros kéthengeres SOHC blokkot tehát nem zargatják, a japán változathoz hasonlóan marad 52 lóerős 4800-as fordulaton (az EU változat 48 lóerős volt), és 62 Nm marad a maximális nyomatéka, a tömege pedig 227 kiló, vagyis egy kilóval nehezebb, mint a 18-as kerekű W800.