A Kawasaki feléleszti a Meguro nevet

2020.11.19. 15:31

A Meguro volt a 40-es és az 50-es években a legnagyobb japán motorgyártó, amelyet aztán a Kawasaki Heavy Industries kebelezett be 1964-ben - erről írtunk már, ahogyan arról is, mi köze a W800-nak a Meguróhoz: a BSA A7-ről koppintott Meguro T1 adta a W800-hoz az ihletet.

Eddig is voltak jelek arra, hogy a Kawasaki feltámasztaná a márkanevet, és most meg is lépték egy átbrandelt W800-zal, melyet ezentúl már Meguro K3-nak hívnak.

Csak minimálisan módosítanak rajta, nagyobb, 19-es első kereket tesznek alá, meghintik egy kis prémium kozmetikával és fűthető markolattal, és a W800-nál némileg drágábban fogják árusítani 2021. február 1-től, szigorúan belpiacon - Európába biztosan nem fog jönni, hiszen az Euro4-es blokkhoz nem nyúltak.

A 773 köbcentis, soros kéthengeres SOHC blokkot tehát nem zargatják, a japán változathoz hasonlóan marad 52 lóerős 4800-as fordulaton (az EU változat 48 lóerős volt), és 62 Nm marad a maximális nyomatéka, a tömege pedig 227 kiló, vagyis egy kilóval nehezebb, mint a 18-as kerekű W800.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.