A Yamaha YZF-R6 elköszön Európától, a japán cég az eladott darabszámokat megnézve arra jutott, hogy nem érdemes ezért továbbfejleszteni a hatszázas sportmotort. Legalábbis utcai változatban, mert a versenykivitel továbbra is rendelkezésre áll - és legyünk őszinték, utcára eddig is felesleges volt.

A Yamaha R6 Race kimondottan pályázóknak és versenycsapatoknak szól, az utóbbiaknak egy egész sor extrát is kínálnak a gyári fejlesztésű versenymotyókból: idomszettet, Akrapovic kipufogórendszert, ECU-t, kábelköteget, kapcsolókat, ABS-kiiktatót, kulcsnélküli tanksapkát, fém fékcsöveket, fékkarvédőt, állítható versenylábartókat átfordítható váltósémával, lánckerékvédőt, különböző szekunder áttételeket, emelőket és emelőszemeket.
Szóval ennek ennyi volt.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.