Elköszön az utcáktól az Yamaha YZF-R6

2020.11.19. 09:04

A Yamaha YZF-R6 elköszön Európától, a japán cég az eladott darabszámokat megnézve arra jutott, hogy nem érdemes ezért továbbfejleszteni a hatszázas sportmotort. Legalábbis utcai változatban, mert a versenykivitel továbbra is rendelkezésre áll - és legyünk őszinték, utcára eddig is felesleges volt.

2020-Yamaha-YZF-R6-RACE-06-scaled

A Yamaha R6 Race kimondottan pályázóknak és versenycsapatoknak szól, az utóbbiaknak egy egész sor extrát is kínálnak a gyári fejlesztésű versenymotyókból: idomszettet, Akrapovic kipufogórendszert, ECU-t, kábelköteget, kapcsolókat, ABS-kiiktatót, kulcsnélküli tanksapkát, fém fékcsöveket, fékkarvédőt, állítható versenylábartókat átfordítható váltósémával, lánckerékvédőt, különböző szekunder áttételeket, emelőket és emelőszemeket.

Szóval ennek ennyi volt.

Az oldalról ajánljuk

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

tegnap, 10:10
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21