Bár a ZX-10R hivatalos bemutatója csak a jövő héten lesz, a versenycsapat már most kipróbálhatta a Superbike VB jerezi tesztjén az új ZX-10RR versenymotort, amivel alig pár órával a kicsomagolás után Jonathan Rea már a körrekordot karcolgatta.
![](https://kep.index.hu/1/0/3541/35418/354183/35418381_ffad2f7a39ea91cc463ee7305b321e44_wm.jpg)
A hatszoros világbajnok már az első felmenetelén 1:38,324-es időt ment, ami csak kicsivel több, mint egy tizeddel marad el az 1:38,247-as Superbike rekordtól, amit Rea még 2019-ben állított be.
![](https://kep.index.hu/1/0/3541/35418/354183/35418383_7fb43c95a31f00dedc5e97fd59b06327_wm.jpg)
Hivatalos adatok híján a motorról csak ránézésre tudunk nyilatkozni: látványosan más az orra, melyet a H2 ihletett, feltehetően már csak emiatt is javul a stabilitása nagy tempónál. Rea úgy fogalmazott, hogy kell majd módosítani rajta a szezon indulásáig, sok adatot gyűjtöttek, sok mindent kipróbáltak, vannak pluszok és mínuszok, és ezekkel még foglalkozni kell.
![](https://kep.index.hu/1/0/3541/35418/354183/35418385_5623941e15c9612a0e5503f2dada1132_wm.jpg)
A kezdet mindenestre ígéretes, hiszen Jerez nem feküdt mindig ennyire a Kawasakinak. Bár az eddigi információk szerint a motor teljesítménye érdemben nem változott, ahogyan a váz sem, azért izgatottan várom a jövőheti bemutatót, és az utána következő aragóni teszt eredményeit.