Az TVS által átvett és defibrillált új Norton bejelentette, hogy 2021-re jön a csőd utáni első új modelljük a V4SS sportmotor következő generációja. Az új vezérigazgató, John Russell azt ígérte, hogy az év vége előtt leleplezik a típust, melynek a legfőbb újítása az Euro5-ös blokk lesz, azt pedig csak remélni tudjuk, hogy a típus egyéb bajait is javítják: a Nortonnal a Man TT-n induló John McGuinness például elég negatív képet festett az aktuális V4-ről, azt érezte, bármelyik pillanatban széteshet.
McGuinness azon aggódott, mikor fog szétesni alatta a Norton
Végül a cég hullott szét, nem a versenymotorja.

A Norton tavaly indult el a lejtőn, amikor az adótartozások mellett kibukott, hogy az előző vezérigazgató, Stuart Garner a cég nyugdíjalapjából finanszírozta fényűző életmódját és a vállalat veszteségeit. A totális csődtől végül az indiai TVS mentette meg a gyárat. Az elmúlt egy év a stabilitás megteremtéséről szólt, és úgy látszik, nemsokára a fejlesztés is újraindulhat.
Interview with John Russell, CEO of Norton Motorcycles.
— Norton Motorcycles (@Norton_Moto) November 21, 2020
To find out more visit https://t.co/mpwLK2dGVY#nortonmotorcycles#MotorcycleLive pic.twitter.com/1CDMd8tlYa
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.